RETAIL.
Retail past al lang niet meer in één hokje. Gelukkig maar. Elke dag ontstaan er nieuwe combinaties en worden spannende proposities bedacht. Het samenspel van nieuwsgierigheid wekken, boeien en binden is oneindig complexer geworden, maar de basis blijft overeind. Waar sta je voor? Val op met een stevig verhaal. Werken samen met je klanten. En blijf dicht bij jezelf. Het draait om scherpte, wendbaarheid, kennis van zaken, creativiteit en een grote bereidheid om samen te werken.
Rupert Parker Brady werkt als strateeg voor retailers die geloven in commercieel en maatschappelijk impact maken. Ben je op zoek naar boeiende verhalen, aanscherping van je positionering, of een verfrissende blik op je propositie? Ik help je graag.
De retailexpert werkt de laatste jaren o.m. voor Nexeye, KeukenConcurrent, HEMA, Landmarkt, La Place, Kroonenberg Groep, Albert Heijn en Praxis. Daarnaast is hij commentator en vaste columnist bij Retailtrends; organiseert samen met Van Benthem & Keulen het jaarlijkse Retail Event en CEO-inspiratiediner De weg omhoog. Ook maakt hij deel uit van het kernteam van Platform Supermarkt & Ruimte. Hij is jurylid van de INretail-prijs De Leukste Winkel van Nederland. Rupert organiseert ook retailtours in diverse steden in Europa en de VS.